Bestellen

Alle bedragen zijn inclusief 9% BTW en verzending.
Alle bedragen zijn inclusief 9% BTW en verzending. Vanaf 5 exemplaren rekenen we geen verzendkosten. Wilt u meer dan 20 werkboeken bestellen? Neem contact op voor een prijsopgave: bestellen@schakenopdebasisschool.nl .
0,00 €
Het totaalbedrag van alle bestellingen, inclusief 9% BTW en verzending. De bestelling wordt verzonden zodra we de betaling hebben ontvangen op rekening NL78TRIO 0198019963 t.n.v. SamenSchaken in De Meern. Bestellingen worden verzonden op dinsdag en vrijdag.
Neem met ons contact op als u meer exemplaren wilt bestellen: bestellen@samenschaken.nl / 06 1733 6665. Wilt u een rekening met BTW-specificatie? Geef dat dan hier aan.

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.