Werkboek 2 is gereed: van pat tot en met dubbele aanval

Werkboek 2 van de lesmethode Schaken op de basisschool is gereed!

Werkboek 2 gaat verder waar Werkboek 1 eindigt. Het bevat 60 pagina’s met oefeningen vanaf pat tot en met dubbele aanval. Het Werkboek is bedoeld voor kinderen in groepen 4-7 (6-11 jaar) van de basisschool.

In Werkboek 2 introduceren we de Schaakhavik. De Schaakhavik stimuleert de kinderen om eerst goed te kijken voordat je een zet doet.

Beide werkboeken vormen een drieluik met de gratis uitgeschreven lessen voor de trainer en de database met schaakspelletjes. Een compleet lespakket waarmee je als schaaktrainer of schaakleerkracht direct aan de slag kunt.

Er volgen nog 2 werkboeken. Elk werkboek bevat voldoende onderwerpen en oefeningen voor 1 schooljaar of schaakseizoen, zodat de lesmethode uiteindelijk uit 4 jaargangen bestaat.

Nieuwsgierig naar de inhoud van Werkboek 2

U kunt Werkboek 1 en Werkboek 2 bestellen. We hebben de prijzen iets verlaagd.

• Bestel 5 exemplaren voor 8,90 euro per werkboek, inclusief 9% BTW en verzendkosten.
  • De prijs voor 1 exemplaar van het werkboek bedraagt 13,90 euro, inclusief 9% BTW en verzendkosten.